Wytrzymałość
Arocs

Wytrzymałość

Dla innych plac budowy, dla niego plac zabaw.

Stworzony z myślą o szczególnych wyzwaniach: Arocs sprawdza się w transporcie budowlanym, ponieważ ma większy prześwit podłużny, duży kąt natarcia i zejścia i stalowe narożniki w zderzakach i wahliwych stopniach wejściowych. Do wyboru szeroki lub wąski rozstaw podłużnic zapewniający lepszą dzielność terenową, całe portfolio osi aż do możliwości nacisku na oś przednią rzędu dziesięciu ton i wiele innych funkcji. Przemyślana całościowa koncepcja, niezależnie od tego, czy chodzi o betonomieszarkę samochodową, skrzynię ładunkową, wywrotkę czy ciągnik siodłowy.

Wszystkie warianty kabiny kierowcy zapewniają kierowcy komfortowe miejsce pracy: podczas pracy korzysta on bezpośrednio z komfortowych foteli, kierownicy wielofunkcyjnej i automatycznego systemu przełączania biegów PowerShift Advanced z szybszymi czasami zmiany biegów i krótszymi przerwami w przepływie siły napędowej. Dalsze zalety: opcjonalna MirrorCam1, 271, 287 i elektroniczny hamulec postojowy.

Kabina kierowcy na zewnątrz

Kabina kierowcy na zewnątrz

Kabiny kierowcy Arocsa przekonują praktycznością, wytrzymałością i odpornością. Na pierwszy rzut oka, w każdym, najdrobniejszym szczególe i zawsze wtedy, kiedy jest to najbardziej potrzebne.

Miejsce pracy, wnętrze

Miejsce pracy, wnętrze

Przy pierwszych próbnych fotelach i po niezliczonej ilości odbytych jazd:

Silniki, skrzynie biegów, przełączanie biegów

Silniki, skrzynie biegów, przełączanie biegów

Żwawe podczas ruszania i wytrzymałe silniki Arocsa kryją zaawansowaną, szczególnie wydajną technologię Euro VI. Przede wszystkim jednak dokładnie taką moc, jakiej każdego dnia potrzeba podczas trudnej eksploatacji pojazdu w transporcie budowlanym.

Rama, układ jezdny, zawieszenie

Rama, układ jezdny, zawieszenie

Obciążalność i wytrzymałość są podstawowym wyposażeniem Arocsa. Wynikają z użytych materiałów i zastosowanej konstrukcji ramy, układu jezdnego oraz zawieszenia.

W górę