Unimog do transportu urządzeń
Nasze pojazdy ciężarowe

Unimog do transportu urządzeń

Otwarty na każde wyzwanie.

Wiele złącz, całoroczne użytkowanie, ekonomiczna eksploatacja, bezpieczeństwo na drodze i w terenie. Nośnik narzędzi Unimog został zaprojektowany jako wszechstronny nośnik osprzętu w jednym celu: zapewnienia maksymalnej wydajności.

Jego wytrzymałość i niezawodność oraz nadzwyczajna wielozadaniowość sprawiają, że Unimog od dziesięcioleci jest nośnikiem narzędzi dla profesjonalistów. To „Uniwersalne Urządzenie Motorowe” – jak brzmi jego pierwotna nazwa (niem. Universal-Motor-Gerät) – zostało skonstruowane specjalnie do tego celu. We współpracy z wieloma wykwalifikowanymi producentami osprzętu i zabudów oraz dzięki know-how partnerów Unimoga powstał w ten sposób pojazd o niespotykanej różnorodności zastosowań i produktywności. Przy wszystkich swoich zaletach wyróżnia się niezwykle kompaktowymi gabarytami. I właśnie dlatego potwierdza swoją efektywność niemal wszędzie – także poza drogami.

Konfigurator internetowy 3D

Konfigurator internetowy 3D

Odkryj Unimoga wirtualnie! Skonfiguruj swój idealny produkt z wielu możliwych wariantów wyposażenia i pojazdu.

Więcej informacji
Komfort

Komfort

Nośnik narzędzi Unimog zapewnia wyśmienity komfort dzięki wielu praktycznym funkcjom i nowoczesnej technice. System obsługi, kabina kierowcy, ergonomia – wszystko jest ze sobą zestrojone. Więcej informacji.

Konstrukcja napędu

Konstrukcja napędu

Więcej informacji na temat układu jezdnego, skrzyni biegów, hydrauliki oraz nadzwyczajnej sprawności systemu i nośnika narzędzi.

Obszary zastosowań

Obszary zastosowań

Od wielu pokoleń Unimog stanowi niedościgniony wzór, jeśli chodzi o wielozadaniowość. Informacje na temat indywidualnych rozwiązań systemowych dla własnych zadań.

Dane techniczne

Dane techniczne

W tej sekcji umieszczamy informacje na temat szczegółów technicznych wszystkich wzorów konstrukcyjnych nośnika narzędzi Unimog.

Najciekawsze elementy i inne fakty

Najciekawsze elementy i inne fakty

EasyDrive łączy zalety paliwooszczędnej mechanicznej skrzyni biegów dla jazdy z prędkością do 89 km/h oraz hydrostatycznego napędu jezdnego dla prac wykonywanych z prędkością od 0,1 do 50 km/h.

W górę