Inteligentna komunikacja sieciowa pomiędzy pojazdem, serwisem Mercedes-Benz i Państwa firmą transportową pozwala odczuwalnie zwiększyć wykorzystanie i obłożenie pojazdu oraz wydajność Państwa procesów logistycznych.
Mniej stoisz, więcej jeździsz. Dzięki optymalnemu wykorzystaniu pojazdu.
Mercedes-Benz Uptime226, 237.
Ta dostępna na życzenie innowacja serwisowa Mercedes-Benz maksymalizuje gotowość techniczną pojazdów i sprawność planowania ich eksploatacji. Dane pojazdu są monitorowane w czasie rzeczywistym, co pozwala zawczasu rozpoznawać zapotrzebowanie na czynności przeglądowo-naprawcze. Teraz uwzględniane są również istotne dane dotyczące przyczepy/naczepy247. Zespół serwisowy Mercedes-Benz powiadamia Państwa z odpowiednim wyprzedzeniem, zaleca wykonanie konkretnych czynności i pomaga podając optymalne rozwiązanie naprawcze. Dzięki temu unika się przestojów, spowodowanych np. awariami samochodu, oraz dalszych nieplanowanych napraw, zaś planowe wizyty w warsztacie można lepiej zorganizować. Krótko mówiąc: Mercedes-Benz Uptime sprawia, że mogą Państwo realizować swoje zlecenia transportowe bezpieczniej i ekonomiczniej niż kiedykolwiek dotąd.
Zestawienie korzyści.
- Mercedes-Benz Uptime226, 250: indywidualne doradztwo w czasie rzeczywistym, usprawniające planowanie pobytów w warsztacie i zwiększające dyspozycyjność pojazdu
- Service24h: szybka pomoc w razie awarii przez całą dobę37
- Gęsta sieć warsztatów w całej Europie
- Truck Data Center jako podstawa wszystkich usług Fleetboard
- Programowalny moduł specjalny ułatwiający sterowanie i obsługę zabudów
- Remote Online i aplikacja Remote Truck256 do obsługi wielu funkcji pojazdu za pomocą smartfona
- Opcjonalne aplikacje Fleetboard dla łatwiejszej obsługi i większego komfortu pracy
Service24h Mercedes-Benz: wsparcie przez całą dobę.
Service24h Mercedes-Benz zapewnia bezpośrednią pomoc w razie awarii – przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W tym celu klienci mają do dyspozycji bezpłatny16 numer telefonu 00 800 5 777 7777. W przypadku awarii swoim mobilnym warsztatem do akcji wyruszają znakomicie wyposażeni serwisanci, aby umożliwić jak najszybsze kontynuowanie realizacji zadań przewozowych.
Aplikacje Fleetboard.
Fleetboard oferuje indywidualne rozwiązania telematyczne, przyczyniające się do obniżenia kosztów, a jednocześnie zwiększenia wydajności. Aby wykorzystać całe spektrum usług Fleetboard, do dyspozycji dajemy zarówno rozwiązania desktopowe/klienckie jak i różne aplikacje na systemy Android i iOS.